MY SEPTEMBER MUSIC

Mám pocit (možná nejen ten), že každý post tohoto tématu začínám stejně. Jak ten čas letí, a jak jsem překvapená, kolik písniček jsem si za uplynulý měsíc oblíbila.

A protože se mi jich opět pár sešlo, tak se do toho pusíme, ale nejdřív, chci vědět tu Vaši oblíbenou písničku – máte nějakou?

Logic – 1-800-273-8255 ft. Alessia Cara, Khalid

X-Men: Days Of Future Past – Hope (Xavier’s Theme)

Protože jsem se konečně pustila do čtení (a už zase přestala, haha), chtěla jsem v uších mít nějakou hudbu. Ani byste nevěřili, jak dlouho mi trvalo najít ten vhodný playlist (spotify – Soundtrack to Dream) ze kterého je pár následujících písniček.

2CELLOS on 1 cello! Every Teardrop Is a Waterfall – Coldplay

já ty kluky čelovský prostě miluju! Ježísku, vstupenka na koncert by mi vůbec nevadila.. 😀

Far From The Madding Crowd – Craig Armstrong – Opening

ta pasáž od 0:23.. dokonalost… ❤

Steve Jablonsky – We Have to Go

co se týče filmu – tak nějak mi první díl příjde nejlepší… Na poslední jsem šla více méně jen kvůli Flipovi (stuntmen).

Sam Smith – Too Good At Goodbyes

jednoznačně jedna z TOP písniček! A ten jeho hlas.. 🙂

Demi Lovato – Tell Me You Love Me

Nacho, Yandel, Bad Bunny – Báilame (Remix)

videoklip originální písničky mi příjde jak STEP UP s Jennou a Chaningem… 🙂

Alan Walker – The Spectre

moje „GO TO“ písnička ve fitku na běžeckém pásu. Ano, čtete správně! Já chodím do fitka – svět se zbláznil, haha!

ZAYN – Dusk Till Dawn ft. Sia | Radio Edit

 

 

 

Napsat komentář