BOOKS NEW IN

Ani jsem nestihla přečíst jednu knížku od ledna, ale už jsem si objednala nové (do zásoby). Típ pádem se mé zásoby rychle rozrůstají, ale chuť číst nikoliv.

Naštěstí jsem si koupila knížky jen dvě – to se dá.


První knížka je poslední díl ze série „Dublin street“, tedy Nightingale Way. Celá série se mi moc líbila. Hlavně to, že se hlavní postavy z předchozích dílů v knihách stále objevují. Věřím, že se knížka bude číst sama! 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Jako druhou knihu jsem si kopila Kód Horečky – jedná se o druhá prequel k sérii Labyrint. Btw. – třetí díl série Labyrintu je nyní v kině – kdo viděl?
Každopádně mě čeká přečíst ještě je i ten první prequel, tak snad to bude stát za to.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Kolik knížek jste už za rok 2018 přečetli? U mě je to jasné – NULABez názvu11-2

PS: nejedná se o žádnou placenou reklamu.

 

4 komentáře Přidejte váš

  1. Lesoholka píše:

    Tak já jich mám zatím přečteno 12 🙂
    Série Labyrint mě osobně neoslovila a o té první knize jsem ještě neslyšela, ale má moc pěknou obálku 🙂

    To se mi líbí

    1. lucynejlife píše:

      Wow! 12 knih… Krása!

      To se mi líbí

  2. Na Labyrint třetí díl bych ráda zašla, ale zatím nebyl čas 🙂 ale předchozí dva díly jsem viděla 🙂 Já letos překvapivě dočetla jednu knížku, druhou přečetla a třetí mám rozečtenou – a to normálně vůbec nečtu, nechápu kde se to ve mě bere 😀

    WantBeFitM

    To se mi líbí

    1. lucynejlife píše:

      Labyrint třetí díl už jsem viděla a pecka!

      To se mi líbí

Napsat komentář