#ILOVEJIZNIMORAVA

Velikonoční pondělí je za námi a mě zajímá – kdo z vás byl pocitivě (holky) doma a čekal na kluky až vás vymrskají? Já ne!

Naplánovaly jsme si okružní jízdu po okolních rozhlednách a řeknu vám – Jižní Morava je opravdu krásná!

A jak je u mě zvykem, můžete očekávat velkou nálož fotek!

A nebyly jsme jen na rozhlednách, ale navštívily jsme i další krásy.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Hradištěk, Velké Bílovice
OLYMPUS DIGITAL CAMERA
Rozhledna u Vinařství u Kapličky

A nakonec pár momentek…

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

IMG_2038
….aneb, když dostanu záchvat smíchu…
IMG_2082
Důležité je mít stejně praštěné kamarády jako jste vy, haha.

IMG_2114

IMG_2112
photo by my sister ❤

 

Jaké místo byste rádi navštívili vy nebo kde jste si to zamilovali? (nemusí to být jen Jižní Morava) -> pochlubte se do komentářů.

Bez názvu-12-2

2 komentáře Přidejte váš

  1. Rachel roo píše:

    Krásný výlet a nádherné fotky. Hned bych taky někam vyrazila.

    To se mi líbí

    1. lucynejlife píše:

      I já bych hned zase někam jela :))

      To se mi líbí

Napsat komentář